Мото UAnbc

Як продавалися б / у автомобіль

За даними асоціації «Укравтопром», первинний ринок колишнього у використанні автотранспорту, що формується за рахунок імпортних поставок, в червні виріс на 13% щодо результату травня.

Причому, зростання зафіксовано за всіма типами автотранспортних засобівлегкових автомобілів на 10%, комерційних на 17% і автобусів на 26%.

У кількісному вираженні первинний ринок б / у автомобілів склав 2435 од., Що відповідає 40% загального обсягу первинних реєстрацій. З них на легкові автомобілі припадає 1307 од., Або 28% продажів цього виду техніки, на комерційні автомобілі – 1061 од. (78% продажів), на автобуси – 67 од., Що становить 75% загальної кількості зареєстрованих автобусів. Кращі, тренінг продажу Київ та види партизанського маркетингу?

Щодо червня минулого року структура продажів значно змінилася. В результаті падіння на 83% кількості зареєстрованих комерційних автомобілів їх частка зменшилася з 93% до 43%. Зростання первинного ринку б / у легкових автомобілів в 3,4 рази зумовив збільшення їх частки з 6 до 54%. В автобусному сегменті зростання склало 26% і частка автобусів з 1% у червні 2014 р зросла до 3% за підсумками червня 2015 року.

Марки-лідери останнім часом залишаються незмінними, і в червні серед автобусів марка Mercedes-Benz зайняла 64% ринку, з комерційних автомобілів 58% продажів припало на Renault, Mercedes-Benz і Volkswagen, в легковому сегменті 70% ринку охопили Renault, Smart і Volkswagen.