Мото UAnbc

Hyundai кинула виклик BMW і Мерседес

Багато хто з нас з великим скепсисом ставляться до великим корейським автомобілям.

Між тим, вони рік від року наближаються до німецьких конкурентам. І вельми стрімкими темпами. Одним з таких великих кроків став новий седан Hyundai Genesis G90.

Це не найбільший Hyundai в гаммі компанії – у корейців є ще величезний Equus. Однак саме Genesis G90 можна буде на якийсь час назвати самим розкішним і високотехнологічним автомобілем з Країни ранкової свіжості. Адже за своїми розмірами Genesis G90 стане змагатися з Mercedes-Benz S-класу, Jaguar XJ або BMW 7-ї серії, та й по комфорту і рівнем оснащення, швидше за все, буде наближатися до них. А ось цінник обіцяє бути набагато нижче (правда, точних цифр поки не повідомляється – вони будуть відомі трохи пізніше). Экспертиза проектов строительства в Украине. Будет также интересно вам узнать, особенности получения сельхозземель в собственное пользование в Украине.
У рух Genesis G90 буде приводитися одним з двох бензинових моторів. Базовим стане 3,3-літрова турбированная «шістка», яка видаватиме 365 к.с. Ну а для любителів потужніший призначений V8 об’ємом 5,0 л – вже 420 к.с. З останнім мотором час розгону 0-100 км / год буде займати 5,7 с. Всього на 1 секунду повільніше, ніж Mercedes-Benz S500 – корейці як би натякають на те, з ким би вони хотіли конкурувати.

Електронних помічників тут предостатньо. Genesis G90 отримає функцію автоматичного гальмування і виявлення пішоходів на дорозі, системи контролю за рухом у смугах і стеження за іншими автомобілями на дорозі, всілякі камери і радари. А в салоні буде великий екран, з яким приємно працювати – мультимедійна система дуже жваво реагує на команди, а чіткість не викликає нарікань. – Беремо в кредит старий автомобіль, хоть зараз…

Але, як нам зізналися самі корейці, головною «фішкою» Genesis G90 повинна стати зовсім не динаміка. І навіть не можливість підключати всі свої гаджети. А комфорт. Інженери кажуть, що це буде сама тиха і «м’яка» машина з усіх, коли-небудь випускаються в Кореї.

 

Автомобіль отримав якесь неймовірне кількість звукопоглинальних матеріалів і систем для придушення звуку. Так це чи ні, поки сказати складно. Потрібно дочекатися тест-драйву і зробити висновки. Але вже зараз зрозуміло, що водієві та пасажирам в машині буде зручно. Адже салон оброблений по-справжньому якісними матеріалами, а, наприклад, водійське крісло має відразу 22 регулювання. Буде чим розважитися і пасажирам другого ряду – регулювання крісел, мультимедійна система і багато іншого буде і у них.