Мото UAnbc

Форд, єдиний автовиробник у списку найбільш етичних компаній світу 2015

Ford увійшов до списку найбільш етичних компаній світу 2015 за версією Ethisphere Institute, ставши єдиним автовиробником, удостоєним такої високої оцінки
Ethisphere відзначає заслуги компаній в області етичності та дотримання норм; корпоративного громадянства і відповідальності; етичної культури, а також культури управління і лідерства; інновацій та репутації
За даними дослідження, репутація компанії в області етичності та довіри відіграє значиму роль при прийнятті клієнтом рішення про покупку

Дірборн, Мічиган, 10 березня 2015 року – Ford Motor Company увійшла в список найбільш етичних компаній світу 2015 за версією Ethisphere Institute.

Згідно з результатами нового дослідження, те, яким чином компанія веде свій бізнес, вважається настільки ж важливим, як і те, які продукти і послуги вона надає.

«Ця нагорода – свідчення того, що наш бізнес рухається у вірному напрямку, щодня роблячи правильний вибір, – прокоментував Білл Форд, виконавчий голова ради директорів Ford Motor Company. – Етичність і корпоративне громадянство є важливими факторами, які впливають на репутацію і успіх компанії, і ми пишаємося тим, що Ford став єдиним автовиробником, який отримав цю нагороду шостий рік поспіль ».

Оцінка компаній заснована на розробленому Ethisphere Institute підході, що дозволяє оцінювати діяльність організації об’єктивним, послідовним і стандартизованим методом. Компанія удостоюється звання однієї з найбільш етичних у світі на підставі топ-рейтингу в п’яти категоріях – етичність і дотримання норм; корпоративне громадянство і відповідальність; етична культура, а також культура управління та лідерства; інновації та репутація. Що дешевше- таксі чи власне авто?

«Компанії, що увійшли в список найбільш етичних у світі, відображають взаємозв’язок між етичністю бізнесу і успішністю компанії, – прокоментував Тімоті Ерблен, головний виконавчий директор Ethisphere. – Настільки висока оцінка – це результат колективної праці глобальної команди, від вищого менеджменту до рядових співробітників. Ми Позравляю кожного з численного колективу Ford з цим видатним досягненням ».

Почесне звання однієї з найбільш етичних компаній корелює з результатами дослідження, що демонструє, що репутація в області етичності та довіри відіграє значиму роль при прийнятті споживачем рішення про покупку. Згідно з проведеним торік дослідженню Harris Poll Reputation Quotient, 53% опитаних американців попередньо вивчають інформацію про компанії, перш ніж вести будь-які справи з організацією. Більше третини респондентів відзначили, що приймали рішення не мати справ з компанією, якщо, на їхню думку, вона мала негативну репутацію.

Лауреатами дев’ятої щорічної премії інституту Ethisphere стали 132 компанії з 21 країни, що представляють більше 50 різних індустрій. Серед переможців – 15 компаній, що увійшли до списку найбільш етичних компаній світу в дев’ятий раз, і 11 компаній, що потрапили в цей список вперше.